piątek, 1 lutego 2013

Stay


Ostatnio mam bzika na punkcie futrzanych części garderoby...najchętniej nabyła bym wszystko;)
Począwszy od sztucznego futra, kamizelki po futrzane dodatki.
A już najbardziej podoba mi się połączenie futrzanych i skórzanych ubrań.
Bez urozmaicenia w postaci kołnierza (który swoją drogą został odpięty od swetra) stylizacja była by dość zwyczajna...t-shirt, czarne spodnie i ramoneska- klasyk.
A tak jest nieco inaczej, ale równie wygodnie;)

Już nie mogę się doczekać wiosny i zakupów na sezon letni!!!:)
Miłego weekendy:*




Foto:Asia

ramones-H & M
t-shirt-Reserved
trousers-H & M
shoes-H & M
fur collar sweater-unfastened from
watch-Glitter
Bag-Fleq.pl

28 komentarzy:

  1. prosto klasycznie bez kombinacji i jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje, torebka mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bąbel jaki masz bronzer? bo jestem na etapie kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie! widzę, że też ucieszyłaś się z koncertu R. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wyglądasz zjawiskowo! A to ombre wyjątkowo do Ciebie pasuje. Jesteś jak z okładki magazynu o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie wymyśliłaś z tym futerkiem. Musze ja sobie poszukać takiego futerka ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja, bardzo fajny blog-oczywiście obserwuję ;)
    zapraszam do siebie ;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauroczyłaś mnie tą stylizacją ! Trafiłaś w mój gust! Kocham futrzane kamizelki, złote zegarki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiedz mi jeszcze jak zrobiłaś, że zdjęcia są obok siebie? Chodzi mi o to pierwsze zdjęcie, że nie ma żadnego odstępu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny set!
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zastosowanie futrzaka! :)
    Bardzo podoba mi się niewymuszenie i prostota całości, przełamana jednak detalami.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, super klimat zdjęć! I jakie już długie masz włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewcia;)Nooo rosną co? Niech rosną intensywnie;)) Może kiedyś bedę miała takie jak Twoje:D

      Usuń
  14. Wyglądasz wprost cudnie, śliczne zdjęcia :)

    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam bzika na punkcie ćwieków i czaszek ;) każdy ma swoje słabości. Piekne zdjęcia!
    zapraszamy do nas, do zgarnięcia 2 mega czapy - http://damishstyle.blogspot.com/2013/02/redesigned-thoughts-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny look;]]]

    zapraszam do obserwacji , ja juz obserwuje


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. jak patrzę na Twój uśmiech na zdjęciach to go odwzajemniam ;d
    ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi również bardzo podoba się połączenie futra ze skórą :)
    wyglądasz przepięknie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Me encanta el look!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...