sobota, 1 października 2011

Weekend..

W tygodniu ubieram się raczej elegancko...Przynajmniej się staram, gdyż tego wymaga moja praca:) Kiedy nadchodzi weekend wybieram nieco luźniejszy krój i... w pełni się relaksuje.
Tym razem postawiłam na bluzę o fantastycznym kroju , która odnalazłam w sklepie internetowym ClubCouture. Jest po prostu MEGA!!! oraz botki w jasnym kolorze.





Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Foto: Asia

shirt- ClubCouture
pants- House
shoes- CzasNaButy
sunglasses- Six
bracelet- Glitter

38 komentarzy:

  1. nie mogę się nadziwić Twoją delikatną urodą :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jesteś niesamowicie podobna do Nicole Richie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już uwielbiam Twoją bluzę :)
    Zarąbista jest!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę bluzy! ;o boska <3
    świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnieee Ci w koczkuu ! ; * Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa bransoletka z prezentów od Glittera! Ciesz się, że nie dostalas mojego 'bling-bligna' hahah! Pięknie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw, luźny, wygodny i stylowy. Bardzo lubię torebki z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. martysiia: Dziękuje:D Bardzo miły komentarz;)

    Ema Mija : Jesteś chyba 50 osobom , która to mówi:D ehhe hmm ja chyba sama aż takiego podobieństwa nie widzę:D

    Just Her Fashion : Przyznam Ci szczerze Kochana, że ją uwielbiam:)

    famfaramfam: Zapraszam na zakupy do sklepu ClubCouture:)<3

    Nes . : Dzia<3

    gigaaa : Dzia:* aaa no tak ty dostałaś to szałowe cudo:D :)Przynajmniej będziesz widoczna z daleka :p

    Magda : Ja również Magda:) Nadają takiego charakteru stylizacji prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza! Bardzo mi się podoba! Cały zestaw genialny!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnyyy zestaw, naprawdę :)

    kocham te buty i bluzę ! <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. "osobą" Pani polonistko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło szanowny anonimie , że czytasz moje komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie! Niesamowicie mi się podoba. A Ty... jesteś taka śliczna :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny luzny outfit ;]]

    obserwuję i zapraszam do tego samego ;]

    vavava-broom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki fajny luzacki zestaw:D podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. z reguły nie lubię bluz, ale ta mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnme zdjęcia a bluza jest genialna! :) super set, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. love the laid back touch of this outfit! you look great!

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. amazingg blog, i follow you:)

    xoxo A.

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś jest w tej bluzie:) Litości buty z kożuszkiem? Czy Wy wszystkie na siłę chcece przywołać zimę?!:P

    OdpowiedzUsuń
  21. karolinka_997 : Dziękuje<3

    VA VA VA BROOM: Również Obserwuje;)

    anies : One tylko tak wyglądają;) Nie są zbyt ciepłe;) A co do zimy? Mowy nie ma!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i strój, bardzo w moim stylu, wszystko mi się podoba i bardzo lubię Adele! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ALE ŚWIETNA TA BLUZA<3
    BARDZO FAJNY,LUZNY LOOK:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba;p Świetne buty i połączenie całości;p Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluza jest booooska! Zakochałam się. Idealny zestaw na luzie :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę bluza ma ciekawy krój, chyba widzę taki po raz pierwszy... ale jednak najbardziej podoba mi się torebka <3 wielbię wszystko co ma frędzle

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak dość japan style :)

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. oj wszystko mi się podoba w tym secie;) a najbardziej te świetne botki z kożuszkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  29. prosto i na luzie- jak dla mnie perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy zestaw. Eleganco ale na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam szare bluzy z kapturem!
    A Twoja na dodatek ma taki niecodzienny fason. Strasznie mi sie podoba, oddaj! xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Noooooooooo ta bluza jest cudowna!


    ej, i buty też:D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zapraszam na nowy konkurs u mnie na blogu :) do wygrania para butów :D

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz! spodnie i bluza są extra! pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...